torsdag 2. juli 2015

På tur med baby

Ok, Mini er ikke akkurat baby, han fyller ett år neste uke, men han er liten, og han har litt andre behov en brødrene f. eks. Vi visste jo dette da vi planla denne turen, og vi har med vilje ikke planlagt altfor mye av store turistattraksjoner. Vi har også delt oss litt slik at gutta for oppleve litt på sine premisser også, som tur på tivoli f.eks. 

I dag, torsdag, har vært en sånn dag. Mini og jeg har kost oss her hjemme, mens gutta krutt og fattern dro til San Francisco. Der møtte de to av slektningene vi møtte torsdag for å få en skikkelig rundtur i byen. De kom hjem litt over åtte i kveld, etter 12 timer på farta. Det ble trikk, bratte bakker, svingete gater, god mat, parker, osv. Det var tre fornøyde fyrer som kom hjem i alle fall.

Her hjemme har Mini og jeg handlet litt, gått tur til lekeplassen, ryddet, lekt og Mini har fått utfolde seg og sove som han pleier. Godt for alle. Det slo meg mens jeg holdt på her hjemme, at nå er det faktisk bare tre hele dager igjen her før vi drar videre! Plutselig måtte jeg sjekke lista  vår, hva har vi lyst til å få gjort før vi drar herfra? Vi får planlegge litt i kveld, så blir det vel en oppdatering etter hvert. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar